Love

Love

niedziela, 11 stycznia 2015

Rocznica bloga:) i nowe opowiadanie

Witam was bardzo, bardzo gorąco. Tak dawno nic nie pisałam, poprostu nie miałam weny i nic w mojej głowie się nie rodziło. Tak totalna pustka, jak zauważyliście mój blog ma już 1roczek.
Dziękuję wam kochani
Za wszyskie konentarze, obserwatorów, członków za wszystko. Postanowłam że zacznę nowe opowiadanie z nowym prologiem. Napiszę oczywiście epilog do tamtego starego. Wieczorem dodam O.P z okazji rocznicy bloga, mam nadzieję że ktoś jeszcze jest tu zemną. ....... Do zobaczenia kochanii

3 komentarze:

  1. Gratulacje
    Roczek :*
    Będę czekać
    Buziaki
    Mela:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej to już rok, wiesz, że ja po raz pierwszy w internecie przeczytałam opowiadanie z leonettą właśnie u ciebie. Potem już cięgle czytałam i z tego powodu, że wpadłam na twój blog sama założyłam swoj tylko nie dawno bo w październiku. Z niecierpliwością czekam na kolejne opowiedanie i mam nadzieję, że trochę częściej zaczniesz opublikowywać kolejne historię, i już czekam na epilog, prolog i O.P
    Pozdro ~Julia~

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :***
    Z niecierpliwością będę czekać na prolog tego nowego opowiadania :) I oczywiście na epilog tamtego ;)
    Uwielbiam twoje opowiadania ;) Wogule ty tak pięknie piszesz <333 Codziennie tu wchodziłam i się zastanawiałam czy to koniec... Ale nie! Bo ty nas nie opuściłaś :***
    I za to cię uwielbiam kochana :***
    Pozdrawiam :***
    Natalia <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń