Love

Love

piątek, 13 lutego 2015

Prolog

Pewnie was zdziwi, że chcę opowiedzieć moją historię. Ale muszę ją opowiedzieć, czy mnie zrozumiecie czy też potępiecie nie obchodzi mnie to. Ale zacznę od początku czyli czasów gdy chodziłem do liceum. Miałem wszystko, kochająca dziewczyna, która gdy zobaczyłem od pierwszego wejrzenia. Tak z Violettą pokonaliśmy różne przeszkody, by być razem do końca. Różne intrygi, spiski nic nie pokonało naszego uczucia. Aż do pewnego razu, gdy poraz ostatni widziałem uśmiech i błysk w oczach mojej ukochanej. Wszystko się zmieniło, pękło jak bańka mydlana. Nasze życie się zmieniło, wszystko stało się inne,nowe lecz w sercu pozostał ból, żal. Ona wyjechała, ja zostałem z poczuciem winy. Czy mi wybaczy i wróci, ja wciąż ją kocham, bo jest miłością mego życia i umrę bez niej. Violu kocham cię, twój nazawsze Leon. Tak zawsze jest gdy patrzę na nasze ślubne zdjęcie. Minęło 7lat, 5miesięcy, 21dni, 4godziny i 15minut.
Czy Leon odzyska miłość swojej byłej żony, czy ona zapomniała o nim? A może też tęskni za nim? Tego wszystkiego dowiecie się czytając nowe Opowiadanie o dorosłym życiu Leona i Violetty. Mam nadzieję że podoba się ten mój prolog, chociaż nie umiem ich pisać. Ta historia będzie pisana od początku jak Leon poślubił Violette, dowiecie się dlaczego Violetta odeszła od Leona. I co tak naprawdę się wydarzyło, więc zapraszam do opowiadania. Dziś wieczorem premiera 1Rozdziału !!!!!!!
AGA VERDAS !!!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Cudeńko <3
    Nie mogłam się doczekać prologu.
    Dopiero co odkryłam twojego bloga i od razu sie zakochałam.
    Nie mogę doczekać się rozdziału numer 1 !!
    Leonetta po ślubie hehehe to jest fajne !!
    Rozstali sie....
    To nie fajne ;(
    Czekam z niecierpliwością na rozdział.

    XOXO
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwww ! Bosze wspaniały prolog !
    Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału ;3 cudowny ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże! Nie wierze, że dodałaś! :O
    Prolog Boski <3
    Zapowiada się cudnie <3
    Jak mi szkoda Leona :(
    Dobra lecę czytać rozdział 1 <3
    Bo ja jak zawsze spóźniona Xd
    Pozdrawiam :*
    Natalia <3

    OdpowiedzUsuń