Love

Love

sobota, 18 kwietnia 2015

Prolog2-Uwikłane uczucie

Violetta Castillo 28letnia szatynka ma bardzo specyficzną pracę. Jej zadaniem jest ochrona ważnych osobistości. To może dzwnie wygląda, gdy kobieta pracuje jako ochroniarz. Swoją pracę wykonuje z dokładnością, jej szefostwo jest zadowolone. Pewnego słonecznego poranka do agencji ochroniarskiej przyjeżdża Diego Hernadez prawda ręką Leona Verdasa. Składa propozycje by agencja zajęła się ochroną Leona Verdasa, gdyż otrzymał list z pogróżkami. Los trafia że Violetta zostaje ochroniarzem i cieniem Verdasa. Od samego początku ich znajomość staję się napięta.
Mam nadzieję że podoba się ten prolog. Więc zapraszam do głosowania w ankiecie. Tak wiem jest krótki nie chciałam więcej nic zdradzać . Drugą część O,S pojawi się jutro. Czekam na glosowanie która historia będzie lepsza

5 komentarzy:

  1. Witaj ponownie kochana :)
    Wiesz, że się takiego prologu nie spodzwałam?
    Viola jako ochroniasz? Liona Verdasa?
    To ja mam już wynik ankiety… :D
    Skąd ty bierzesz taką wene? Może byś mi trochę dała… :/
    Słońce ja chce next tego i kropka <3
    ja chcieć to! Natka chce to opowiadanie! <3
    Bo będzie to prawda? :O Powiedz, że tak… <3
    Słoneczko wyszedł taki błąd u mnie na blogu bo jestem idiotką i nawet linka nie umiem skopiować porządnie, ale już poprawiłam więc zapraszam :)
    Aga pamiętaj o moim ukochanym wymarzonym O.s : ,, Jeden głupi błąd " - tak dla przypomnienia ;)
    No to kochana kończe moją jakże zjechaną wypowiedź :)
    O i wpadaj do mnie bo dzisiaj pojawi się next i oczywiście miejsce dla cb :)
    Pozdrawiam :*
    Natalia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj moje ty słoneczko będzie dzisiaj coś dodane pewnie druga część O.S . A co do One Shot. Jeden głupi błąd. To miałam go zapisanego i przez moją głupotę go skasowałam."Jak to mówią na głupotę nie ma lekarstwa ''. Teraz muszę pisać od początku ale nie martw się 😊. Napisz go. Tylko najpierw musze zrobić porządek na tym blogu . I tu będzie pewna niespodzianka 🎊 tamta mmmmm Będzie nowy Blog ale to wkrótce. I na nim będą pisane tylko One Shoty. Hahaha Aga zwariowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze jeden blog :O Padam XD :D O matko, ale ja chce mieć pod następnym miejsce kochana :)
      I oczywiście już nie mogę się doczekać nexta tej hitorii i Os <3
      I nie zwariowałaś, poprostu tak bardzo mnie kochasz i chciałaś żebym szczeżyła się do tego monitora jak głupia XD :D
      Pozdrawiam, pozdrawiam kochana :*

      Usuń
  3. Vils jako ochroniarz Leona ?!
    Uhuh..BARDZO CIEKAWE.
    Czegoś takiego się serio nie spodziewałam :3
    Czekam na pierwszy rozdział :33
    Może wpadniesz do mnie i skomentujesz rozdział ?
    leonettaaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cooo?Vilu jako ochroniarz? Omy good Leon jest chroniony przez taka piękność. Ciekawie czy będzie próbował ją poderwać. Proszę 🙇 pisz to opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń