Love

Love

środa, 29 kwietnia 2015

Info.....

Witam wszystkich w ten deszczowy dzień. Otóż chciałam poinformować was myszki że powstanie nowy blog na którym będzie pisane opowiadanie z pierwszego prologu. A na tym obecnym blogu zostanie napisana historia z drugiego prologu. Mam nadzieję że będzie to sprawiedliwa ocena bo chciałabym aby były napisane dwa opowiadania. Rozdział będzie na dniach dodany bo juz mam go w roboczych . Ale to chwilę potrwa bo muszę zająć się nowym blogiem pozdrawiam Aga



4 komentarze:

  1. O matko!!! Aga, podasz bezpośredniego linka do nowego blodża? 😀😀😀 proszę 😢😢😢 I czekam na rozdziały 😚😚😚
    kocham 😘
    Natalia 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, kiedy dodasz next?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie postaram się dzisiaj coś dodać teraz mam czas bo jestem w szpitalu 🏥 i coś tam spróbuje napisać

      Usuń
    2. Co w szpitalu?! Kochana przykro mi :(
      Mam nadzieje, że wszystko będzie dobrze :)
      Nie śpiesz się w takim razie :*
      Pozdrowionka i życzę zdrowia :*

      Usuń