Love

Love

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wyjaśnienie i przeprosiny

Na samym początku chciałam bardzo was przeprosić za brak rozdział. Poprostu niemiałam ochoty na pisanie,chociaż miałam napisane rozdziały wersji robocze. Usunęłam całą zawartość. Może kilka osób zarzucić mi że piszę z błędami itp... Zgadzam się z tym tyle razy juz pisałam i napisze jeszcze raz to nie zależy ode mnie Jestem dyslektykiem ,chociaż próbuje i staram się robić jak najmniej błędów. Kochani często piszę na tablecie,a to sprawia że wyskakują mi literówki, bądź też zamienią się słowa. Wiem że straciłam czytelników i to wielu ale może jest jeszcze jakieś grono osób które czeka na rozdziały. Więc bardzo proszę zostawcie komentarze typu Ja czekam ) Rozdział pojawi się jutro. Może więcej będzie pojawiać się O.S To zleży od was kochanii . Przepraszam jeszcze raz 😘 mam nadzieję że czekacie na mnie. Wasza AGA VERDAS

7 komentarzy:

  1. Ja czekam ;) To twoj blog był pierwszym jakiego zaczelam czytać, wiec czekam i nie mogę sie doczekać rozdziału albo os ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Halo, a ja pies? Ja też czekam! :)
    No bo jak bym mogła nie czekać?
    A błędami to się nie przejmuj...
    Ja mam np. dysortografie więc też mam coś w stylu dyslekcji i co? O boże czepiają się bo im się nudzi i nie mają lepszych rzeczy w życiu do roboty... :/
    Pamiętaj, że ja zawsze będę czekać :) I czytać :p
    A więc czekam na rozdział i na Os, ale jak bym mogła prosić, to czy mógłby się najpierw pojawić Os? To taka mała prośba... :)
    Pozdrawiam i życzę weny :*
    Natalia <3

    OdpowiedzUsuń