Love

Love

niedziela, 22 czerwca 2014

Malutka sprawa dotyczaca bloga

Wiec moi drodzy czytelnicy chciałam was poinformować następny rozdział będzie epilogiem. Ta historia się zakończy mam już nowe opowiadanie o leonecie. To wszystko już niedługo zapraszam do komentowania a bym zapomniała Dziękuję wam za ponad 200 komentarzy, 44tyś wyświetlen 29 obserwatorów i 14 członków. Nie spodziewałam się tego wszystkiego. W nagrodę że jesteście zemna dodam drugą część O.Shota pt. Pierwsza miłość dziś wieczorem. :) :) . I tym wszystkim: Violu Fryciu moja bratnio duszą. Mechi, Rose, Niewidoczna, Julia głogowska,Verka, Violetta Castillo, Violetta Verdas, Emi blanco, Vera, Kalina, Jga, Natka, Petit tka, i najbardziej jednej ważnej osobie którą cenię i jest dlamnie bardzo ważna to Marthy Styles to dzięki tobie ten blog osiągnął aż tyle. I tym wszystkim co ich tu nie wymieniłam bardzo was kocham. Pozdrowienia od Agi Verdas. Te amo

4 komentarze:

  1. Szkoda że kończysz
    ale ciesze się z że będzie nowe opowiadanie
    zapewne będzie tak cudowne jak te
    Czekam na OS

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana damy rade, wiem, że to nowe opowiadanie będzie równie cudne co to. Te Amo <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kończysz tą historię, ale zaczynasz nową z czego bardzo się cieszę ♥
    Czekam na drugą część OS ♥
    I zapraszam na 19 rozdział do mnie ♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, dziękuję ^-^
    Usunęłam konto, ale mimo wszystko bardzo dziękuję za takie wyróżnienie... //Marthy Styles

    OdpowiedzUsuń