Love

Love

piątek, 10 stycznia 2014

Coś się dzieje część Druga

Leon ta dziewczyna jest taka piękna
Diego o stary widzę że cię że zainteresowała ta, piękna szatynka
Leon tak a co ci dotego?
Diego: może zakład o nią, to kiedy ją poderwiesz i no wiesz te sprawy.
Leon że ją mam tego. Diego zakład stoi
Diego:to ja idę poderwać tę blondi
L co mi szkodzi przecież to właśnie moje hobby
Viola skończyłam śpiewć, zeszłam sceny udając się do stolika gdzie są dziewczyny
L widząc violette postanowiłem zrobić pierwszy krok
L część moge się przysiąść- spytałem
V jak chcesz. Jestem Leon aty? V violetta, miło mi. Od samego początku mnie obserwowałeś
L tak ale to znaczy bo ty mi się podobałaś się- kurcze verdas ty nigdy się nie zacinasz
V naprawdę to miłe,tyko że jesteś taki inny a ja taka szara myszka
L nieprawda jesteś piękną dziewczyna w której pewnie nie jeden chłopak się kocha
Dziewczyny spójrzcie na nasza vioke jakimś chłopakiem. Odezwała się Cami ale ciacho z niego
To leon nasz kumpel powiedział Maxi
Może uda mu się nio poderwać odparł Andres
Viola i Leon razem w myślach naprawdę nie myślałam/ łem że tak się świetnie nam rozmawia
Zaczęła grać wolna muzyka,postanowiłem poprosić viole do tańca
Mogę panią prości na parkiet
Tak oczywiście odpowiedziałam . Przy nim jestem szczęśliwa niewiem dlaczego
L ona jest niepotrafie ją wykorzystać ja ją chyba kocham. Kątem oka zauważyłem Diego
D on widzę że zaczynasz działać już
L wiesz ja tego nie zrobię bo ją kocham.
Diego że co?  Leon Verdas zakochany tu żartujesz chyba. Pamiętaj zakład to zakład a jeszcze jedno bo powiem tej pięknej że to tyko był zakład
L tylko spróbuj gnojku to popamietasz już miałem mu przywalić ,pojawiła się ona
V ej chlopaki co jest, wszystko olej
D tak my tyko tak żartujemy, prawda leon. Tak odpowiedziałem
Violetta ja muszę, muszę już iść
L odprowadzę cię tylko powiem chłopakom
V dobrze
Narattor
Violetta i Leon spacerowali po parku rozmawiając, śmiejąc się nawet nie zorientowali się że są pod domem Viol
L jesteśmy już
Tak dziękuję ci leonie za tak miły wieczór
L to ja tobie dziękuję. Violeto podasz mi numer to zadzwonię V tak, pocałowałam go w policzek,to część
L ona mnie pocałowała stanąłem jak słup soli dotykając tego miejsca gdzie ona złożyła swoje usta
V nie co tys zrobiła viola ty nie jesteś taka -pomyślałam
G to ty córeczko
Tak tatuś, przepraszam obudziłam cię
Nie kochanie idz spać bo jutro szkoła: powiedział tata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz