Love

Love

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Coś się dzieje. Część pierwsza

Miłość jedyna jest ,miłość nie zna końca,
Miłość cierpliwa jest,zawsze ufająca.
Wszystko potrafi znieść, wszystko oddać umie.
Życiu nadaje sens,każdego zrozumie. ~

Tak rozpoczyna się pewna historia ludzi którzy mieszkają w tym samym mieście. Ich drogi zostaną połączone,już na zawsze Violetta, Fran,Camilla,Natalia i Ludmiła uczą się w pewnym studio one beat. Czasami wychodzą na karaoke gdzie się bawią.
Leon,Maxi,Marco,Diego,Andres
chodzą do prywatnych szkół ich rodzice mają duże firmy i zwracają sobie głów zwykłymi dziewczynami. Aż do pewnego wieczoru
Dziewczyny: dzisiaj idziemy na karaoke powiedziała Ludmi
Violetta: ją dzisiaj niemogę bo muszę pilnować siostrę bo tata zostaje dłużej w firmie, tego całego Verdas company.
Camilla: nie rób nam tego. Tak odezwała się Natalia
Dojadę do was jak tata wróć ok-odpowiedziałam
Wtym czasie jak dziewczyny się szykowały
Dom leona
Leon chodźcie pójdziemy za szaleć do jakiegoś clubu
Diego mam lepszy pomysł wybierzemy się na karaoke
Andres: zgłupiałeś czy coś. Że my tam nie
Maxi i Macro czemu nie może jakieś poderwiemy dziewczyny- odpowiedzieli razem
To jak leon idziemy?  Tak.chodźcie: powiedziałem
Lokal.
Szkoda że niema violi. Ale dzisiaj będziemy rządzić
Tak krzyknęłyśmy! Cami pójdziesz po soki? Tak fran aty zapisz nas, okey
Chłopcy no no całkiem nieźle powiedziałem.
D a nie mówiłem że warto było tu przyjść
Aadres no ja niewiem mi się niepodoba tu
Maxi uwagę zwróciła mi piękna brunetka.  Marco zobacz jakie piękne dziewczyny są tam.
Idziemy tak
Leon zostałem sam chłopaki poszły,do tych dziewczyn mi się. Żadna nie podobała. Nagle moim oczom ukazała się śliczna dziewczyna wyglądała nieziemsko.
Violetta: tata wrócił wcześniej i poszłam do clubu. Jestem już na miejscu widzę jak moje przyjaciółki rozmawiają z jakimiś lalusiami. Poszłam do nich, kątem oka zauważyłam jak przygląda mi się jakiś chłopak
O violu jesteś super powiedzieli dziewczyny. Poznaj to Diego, Maxi,Marco,Anders
Część: powiedziałam a tamten cały czas się patrzy na mnie
To leon. Powiedział diego.
Acha
Camilla już czas na występ. Chodźcie
Uznaliśmy że zaśpiewany En mi mundo
Leon jak ona jest cudowną osoba muszę ją poznać, to niezwykła dziewczyna musi być moją

3 komentarze:

  1. Historia jest całkiem spoko, ale (bez urazy) robisz tyle błędów ortograficznych i językowych, że masakra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia Drawson racja. :P Jak zobaczyłam ten rozdział I prolog to po prostu postanowiłam nie czytać, ale myślę, że kiedyś poprawisz swoją interpunkcję, ortografię itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam ale nie obiecuje że przeczytam wszystko dzisiaj

    OdpowiedzUsuń