Love

Love

poniedziałek, 6 stycznia 2014

One shot

KAŻDE SŁOWA POZOSTAJĄ W MEJ PAMIĘCI*
Każde młode małżeństwo jest szczęśliwe,nie zastanawia się co wkrótce się zdarzy.
Narrator
Violetta i Diego byli od zawsze przeznaczeni, kochali się wspierali na każdym kroku. Aż dopewnego styczniowego wieczoru. Tej nocy wszystko pękło jak bańka mydlana.
Violetta:kochanie mam dla ciebię niespodziankę która czeka w domu
Diego:myszko powiesz mi chociaż troszeczkę proszę uśmiechając się do mojej pieknej żony.
Violetta:Nagle oslepily nas rażące swiatla. Diego krzyknął kocham cię, potem tylko trzask,huk,krzyk i ciemność.
Szpital
Obudziłam się, byłam podłącza do jakiś kabelkow monitora.Gdzie jestem ja jestem, gdzie Diego.
Pielęgniarka: proszę się uspokoić zaraz przyjdzie lekarz wszystko pani powie.
Pochwili ujzalam jak się otwierają drzwi zobaczyłam mojego ojca.
German:córeczka nareszcie się obudziła,tak martwiłem o ciebie kochanie. Objalem viole
Violetta:tatusiu gdzie jest Diego,?co znim gdzie jest?
G:boże muszę jej to powiedzieć. Kochanie tak mi jest przykro bo Diego nie żyję
V:nie to nieprawda,nie nie tak nie mialo być dlaczego? Boże dlaczego .mi go odebrales. Moje oczy momentalnie były pełne gorzkich łez.

1 komentarz: