Love

Love

niedziela, 12 stycznia 2014

Coś się dzieję część trzecia

Rano
Obudziły mnie promienie słoneczne,napisałam do Fran smsa
Fran obudził mnie dźwięk wiadomości, Od violi" Fran muszę z tobą pogadać będę za pół godziny"
F usłyszałam dzwonek do dzwi,otworzyłam je moim oczom ukazała się Violetta była cała rozpromieniona
Vilu część muszę ci coś powiedzieć, ja się chyba zakochałam
F część, ale jak opowiadaj kochana w kim?
Odpowiedziałam wszystko z szczegółami Fran,że kocham Leona. Bardzo się ucieszyła. Między w czasie dostałam wiadomośc od leona że czeka na w parku. Pożegnałam się z przyjaciółka
Leon napisałem violi esemesa że czekam na nią w parku muszę powiedzieć jej prawdę, napewno się wkurzy. Moim oczom ukazał się Diego
Diego część i jak Leonku jak tam twój plan co?. Ni jak bo dzisiaj powiem jej prawdę: odpowiedziałem
Diego: nie niemogę Leon co z tobą?czy byś się zakochał w tej dziewczynie?
Tak chyba,tak :odpowiedziałem. Diego poszedł coś tam mówił
Ujrzałem ją,była naprawdę piekna. Cudownie wyglądała w tej sukience
V :ujrzałam leona, miał na sobie koszule w kratę ,spodnie czarne i coversy. Jaki on przystojny
L witaj vilu,przepraszam że cię odebrałem od zajęć ale muszę coś ci powiedzieć
V ja ją też muszę coś powiedzieć to ważne dlamnie. Ty pierwszy. Nie kobiety mają pierwszeństwo dotarłem
V bo ja cię kocham leon, chociaż to dziwne i prawie niemożliwe bo cię znam od wczorajszej imprezy
L to co mi powiedziała,tak chciałem to usłyszeć ja też kocham ją. Z myśli wyrwała mnie ona
To teraz ty Leonie powiedz co chcesz mi powiedzieć: spytała się szatynka
To że że ja też cię kocham, w pewnym momencie na moja szyję rzuciła się długo włosa piękność
Nasze usta zbliżyły się do siebie. Momentalnie szeptem powiedziałem choć
V jesteśmy w domu leona, nawet niewiem kiedy znaleźliśmy się w jego pokoju
L kocham cię, mówiąc między pocałunkami zacząłem zbliżać się do violetty,potem to się tak szybko działo zrobiliśmy to. Było mi tak dobrze to,był naprawdę nieziemski stosunek
V było cudownie leon był delikatny i wyrozumiały. Był to mój pierwszy raz,potem szepnął dziękuję i kocham cię tak razem usnelismy w swoich ramionach
Rano
V obudziłam się obok Leona,tak pięknie spał, postanowiłam powolutku się wymknąć z łóżka w celu zrobienia sniadania. To co potem się wydarzyło wszystko momentalnie przerwało
Ujrzałam zdjęcie pewnego mężczyzny, znałam go i zarazem nie nawiedziłam. To szefa mojego ojca,który go poniża w pracy. Nie to niemożliwe czyli Leon to jego syn
L obudziłem się dotykając pościeli czy jest viola, niema je szybko zerwalem z łóżka postanowiłem udać się do kuchni. Oczom moim ukazała się ona dziewczyna która ukradła mi serce. Przyglądała się zdjęciu mojego ojca
Podobny jestem do tatusia: odparłem
V leon ty jesteś synem Daniela Verdasa który jest właścicielem VerdasCompany?
Tak odpowiedziałem
Vilu do moich oczu momentalnie zaczęły napływać łzy. Dlaczego mi niepowiedzials prawdy,zaczęłam go bić rękoma po torsie
L kochanie co jest dlaczego, tak się zachowujesz. Spytałem jej ona powiedziała że to wina mego ojca. Krzyknęła to koniec i wybiegła z domu płaczą
V biegłam niepatrzac przed siebie,nagłe wpadłam na kogoś. Przepraszam nie widziałam cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz