Love

Love

niedziela, 27 kwietnia 2014

Postulat

Możecie mie hajtować czy coś podobnego ale to co powiem musi ujżeć światło dzienne.
Otóż ja jestem osobą otwartą i to co myśle ja to mówię prosto z mostu.Nienawdzię jednego odbieranie pomysłów innym osobom.Chodzi o bliską mi osobę Nath z bolga Dorosła Leonetta dziewczyna naprawdę piszę świetnie.A teraz ta druga Ines która skopiowała nagłówek naprawdę to jest beszczelne ,chamskie i beztalecie,to zachowanie .Niepowiem że nielubię jej opowiadania i rozdziałów bo czytałam je były ciekawe. .Ale niemożna tak się zachowywać już niechodzi kto komu czy jak.Tylko poprostu przeprość naprawić swoje błędy mam nadzieję że jakoś dojdą obie do porozumienia międzysobą.
"Wybaczyć rzecz prosta lecz zrozumieć i przyznać się do błędu to wyzwanie "
 A teraz nasza sprawa ,wczoraj nienapisałam rozdziału bo byłam na weselu brata,dzisiaj też idę na poprawiny ale jeżeli się wyrobię to dodam rozdział bo następna część O.P w poniedziałek

3 komentarze:

  1. Mnie też to wkurzyła jak cb. ,przepraszam to jedno słowo a jak trudno je powiedzieć , nie ogarniam takich ludzi ...
    miłej zabawy na poprawinach :)))
    i czekam na rozdział i na o.s :D


    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mogę zrozumieć jak można tak chamsko kopiować ludzi . Jeszcze ona Nath się pytała gdzie ona znalazła schody . No po prostu to mnie tak wkurzyło, że po prostu nie wiem .Czekam na rozdział i O.S :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlamnie jest to dziwne bo jak można komuś coś skopiować a potem udawać greka.Może gdyby jakoś dogadała się z Nath naprawiając i zmieniając nagłówek.P.S rozdział już jest a wieczorkiem dodam o.p
      Pozdro AGA VERDAS

      Usuń