Love

Love

wtorek, 13 maja 2014

Chyba nie nielubicie!!!!!!!!!!!!! Odejść czy nie oto jest pytanie?

Zdałam sobie ważną sprawę że mnie nie lubicie.Ja się staram jak mogę piszę nowe opowiadania rozdziały,ale niewiem czy to wam się podoba.Tak wiem jest szkoła dużo nauki przedkońcem roku dobże to rozumię bo sama to przechodziłam.Nie proszę o wiele tylko o zostawienie po sobie znaku że mnie czytacie,że was interesuje blog.Może nie jestem aż takim beztalęciem ,ja poprostu się rozwijam i cchcę ab y ten bolg był bardzo długo.To moje pierwsze dzieło pisane publicznie dużo wcześniej pisałam do szuflady jestem świadoma że popełniam błędy ortograficzne i interpunkcyjne.Przez te prawie 5miesięcy dużo się nauczyłam i rozwijam się.Niechciałabym odejść i zostawić tę historię bo bardzo pokochałam was ,wszystkie osoby które są zemną w kręgach ,obserwatorów ,wszystkie blogi co czytam.Pod ostatnim rozdziałem aby są tylko 2 komentarze przykro mi się zrobiło bo zrozumiałam że się niepodobało.Niepowiem że mało było wyświetleni wręcz przeciwnie ponad 555wczoraj .Proszę napisz cie mi czy chcecie abym została :) :)
Bardzo dziękuje z pozdrowieniami AGA VERDAS

20 komentarzy:

  1. Nie odchodź twoj blog jest boski bardzo go pokochałam i niewyobrażam sobie by został usunięty rozdziały są super nie zostawiaj nas proszę zróbmy by AGA nieodchodziła plisssss .Leonetta

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie nie niepozwalam ci odejść rozumiesz AGA jesteś świetna twoje rozdziały czytam i niemogę się oderwać od ekranu.One Shoty są najlepsze z wszystkich blogów,tak samo co One Party ty nie kopiujesz wymyślasz swoją historię a co do ostatniego rozdziału to Ludmi poznała Federico jak cudownie brawo teraz czekam na nexta bo robi się ciekawo.Musisz zostać na tym blogu pozdrawiam Fedemiła <3 <3 <3 Te Amo AGUŚ

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostań !!!!
    ja czytam twoje opowiadanie i bardzo mi się podobają... lecz ja mam strasznego lenia i mi się nie chce komentować bądź nie zawsze mam na to czas.
    zostać. wiele osób zazdrości ci twojego talentu, w tym jestem ja... kocham ten blog i oczekuję kolejnego rozdziału ;)
    Weronika marzec

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mało czasu, ale czytam i zapominam komentować, ale się poprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostań! Ja rozdziały czytam, ale nie komentuje ponieważ często jestem na telefonie. A tak poza tym piszesz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodź plisssssss :)
    Proszę , szkoda aby się zmarnował taki,
    talent jaki ty posiadasz ^_^
    Mówię prawdę ....:D
    Przemyśl to jeszcze raz na spokojnie :D
    Pozdrawiam *_*
    I mam nadzieje ,że dodasz kolejny rozdział ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. boski nie możesz odejść czytamy cię nie opuszczaj i nie zawieszaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie możesz odejść!!!!!!!!!!!!!
    Masz świetnego bloga a błędy ortograficzne zdarzają się każdemu.
    Najbardziej kocham twoje OS i OP one są najlepsze jakie czytałam w życiu.
    A twoje rozdziały też są boskie. ( Ale OP i OS lepsze)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś świetna, nie odchodź.MY CIĘ KOCHAMY!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odejdź, to jest ochydne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie odchodź proszę nieeeee!!!!!!!!!!!
    Masz wspaniałego bloga
    I ogromny talent
    Pewnie wiele osób zazdrości ci talentu w tym też ja ♥
    Ja czytam twojego bloga ale po prostu nie komentuje przepraszam
    Czasem brak czasu a czasem zapomnę a czasem mi się nie chce wiem leń ze mnie
    Ale obiecuję że będę komentować tylko nie odchodź !!!!!!
    Kocham twojego bloga ♥♥♥
    Pozdrawiam Viola
    Twoja fanka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie odchodz!!! Masz talent i nie zmarnuj go!!!:-). Każda bloggerka przez to przechodziła, ją również!!! Na początku były po 2-3 komentarze na rozdział. Też chciałam odejść, ale potem zrozumiałam, że dużo osób mnie czyta. I dotrwałam. I teraz co??? Liczba wyswietleń: ponad 1000, komentarze: 13-14 na rozdział! Uwierz w siebie!!! Początki są trudne, a dalej jedzie się jak z płatka:). Uwierz!!! A teraz??? Pierwszy raz zostałam nominowana do LBA!!! I tobie też tego życzę!!! Nie przejmuj się i idź dalej, do przodu! Mam nadzieję że cię nie zanudzilam, pozdrawiam
    Mańka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie odchodź ! Twoje rozdziały są cudowne i masz wspaniałego bloga !
    Nie marnuj talentu !
    Nie odchodź !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybacz ,że nie komentuje przepraszam
    Poprawię się :* Prossszę nie odchodź wchodzę tu
    codziennie plisss zostań piszesz cudownie:**
    Mela :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Skarbie twój blog jest zajebisty cudowny boski.Proszę nie odchodź i nieprzejmuj się jesteś zajebista twe one sjhoty są boskie tak samo jak rozdziały.Wiem że dasz radę Aguś PRZECIEŻ CIĘ ZNAM MOJA PSIAPSIÓŁKĄ RAZEM WIELE PRZESZLIŚMY I DOBRZE CIĘ ZNAM I WIEM ŻE DASZ RADĘ KOCHANA .Twoja najlepsza przyjaciółka i powierdniczka Mona Jons

    OdpowiedzUsuń
  18. Odejść dlaczego kobieto jesteś cudownym blogerem >I niezgadzam się z tym że niepotrafisz pisać wręcz odwrotnie piszesz bardzo dobrze skarbie Te AEMO YOU THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~``~`~~Alice Blanco~~~~

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie możesz odejść !! NIEEE!!! ZOSTAŃŃ . Kochamy cię <3 i nie pozwalamy odejść ! Zostań :* Jesteś SUPERRR blogerką !! TE AMOO <3 ~~~~~~~~~~Andzia~~~~

    OdpowiedzUsuń