Love

Love

czwartek, 15 maja 2014

Jestecie wspaniali tak GEACIAS,GRACIAS GRACIAS

Jestecie przecudowni,tak bardzo bardzo mnie mile zaskoczyliście.A mianowicie spojrzałam na wczorajsze wyświetlenia atu  łał625 wyświetleń !!!!!!!!
Rany boskie dziękuje to dało mi bardzo dużo siły do tworzenia jeszcze więcej,więcej opowiadań.

Z tej okazji chce wam napisać specjanlego One Shota tylko ,tylko dla was ze specjalną dedykacją.
Ale to nie wszystko mój blog ma już 5miesięcy jak to szybko zleciało,no nie  
Tak bardzo wam zato Gracias,Gracias Miliones Besos <3 <3 <3 <3

7 komentarzy:

  1. Czytać twego bloga to jak być tam na miejscu i widzieć to wszystko tak jak była by to prawda.Pokochałam twoje opowiadania,rozdziały wszystko ty tworzysz to wszystko sama niewiem jak to robisz ale dziewczyno ty masz ogromny talent,który jest cudowny.P.S
    już nie mogę się doczekać
    <3Zajmuje
    Pozdro Victoria <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajmuje <3 i pozdrawiam Niemogę się doczekać na tego ONE SHOTA
    ~~~mona ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanko boszkieeeee pisz dalej chce wiedzieć co się stanie plissss

    ~~Paulaaa:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moge się doczekać tego OS
    Wiem że będzie fantastyczny bo twój zawsze taki jest.
    Czekam też na rozdział
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje czekam na kolejną część OS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS zapraszam na mojego nowego bloga :
      leonettalovesforever.blogspot.com

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń