Love

Love

środa, 14 maja 2014

Jestecie super naprawdę dziekuje wam jednak zostanę

Zostanę z wami dziękuje za miłe komentarze to bardzo mi pomogło naprawde jestem szcześliwa że komuś zależy ma moim blogu .Wieczorkiem dodam 3cześć One Shota Moja miłość,moje życie jest już prawie napisane jednak postanowiłam  że będzie 4 lub 5 cześć tego opowiadania.Co do rozdziałów to bedzie mały szok chodzi mi o Leona ale wszystko wkródce się wyjaśni.Mam nadzieje że bedziecie czytać to opowiadanie Pozdrawiam was AGA VERDAS KOCHAM WAS I DZIĘKUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Kochamy cię ♥
    Dobrze robisz że nie odchodzisz !
    Jesteś najlepsza na caaaałym świecie !
    Kocham twojego i bloga i twoje rozdziały ♥
    Nie mogę doczekać się One Shot a także rozdziału !
    Leonetta forever ♥
    Pozdrawiam i życzę weny !

    Violetta Verdas

    http://leonetta-historia-inna-niz-wszystkie.blogspot.com/ - zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać. Uwielbiam cię i twojego bloga

    Leonetta 4ever

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę że nie odchodzisz
    Twój blog jest świetny
    Masz wielki talent i nie zmarnuj go
    Czekam na One Shota nie mogę się już go doczekać :)
    Pozdrawiam Viola

    I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń