Love

Love

sobota, 29 marca 2014

mam pewien pomysł

 Na samym początku dziekuje za wszystkie odwiedziny i wyśletlenia miło przeglądać statystyki Dziękuje wam kochaniMam takiego pomysła żeby dołoczyć do tego bloga opowiadań o pamiętnikach wampirów ,tak mam na nich fioła i to wielkiego .Jestem członkiem kilkunastu grup fanów Vampire Diares a na fb moim znajomym jest Ian somerhalder.Też mnie to z szokowało że taki aktor wysokiej sławy przyją moje zaproszenie to dzięki moje przyjaciółce która pracuje przy produkcji tego serialu ,i tak jakoś mnie zmotywowało to tego napisania postu.Jak myślicie czy by był to dobry pomysł a dzisiaj dodam rozdział28 wieczorkiem lub jutro rano,P.s czekam na komentarze i wasze pomysły

2 komentarze:

  1. jeśli kochasz tak jak ja pamiętniki wampirów to może wpadnij na mojego bloga o nih http://mujblogu.blogspot.com/
    zachęcam cię do tego żeby tu dodać napewno będę czytać. plis wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. a jeśli znasz jakieś ciekawe blogi o nih wyślij mi linki plis juliaglogowska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń