Love

Love

piątek, 21 lutego 2014

Informacja-dla was kochani Dziękuje

Dziękuje kochani że czytacie mojego bloga.Jestem w szoku naprawe (Pozytywnie)tyle was wczoraj było
Dziękuje ,dziękuje to wy sprawiacie że moje te wypocinki są czytane.W sumie mówiąc jestem początkującą blogerką moje pomysły rodzą się w głowie.Wiem że popełniam gafy i błędy interpunkcyjne i ortograficzne.Niestety to moja jedyna wada ,ale myślę że mi wybaczycie .Naprawdę was zato kocham i będę pisała .Najbardziej dziękuje Annie Gill z bloga Podemos.To dzięki tobie kochana bo jako ty jedyna dałaś mi motywację i popowiedzi .Dziękuje Martyno pozdrawiam cię moje słoneczko


Rozdział !18 pojawi się wieczorkiem naj później jutro
Chyba że chcecie drugą część On Shota-Kiedy ją ujrzałem

Piszcie w komentarzach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz